• Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)

35.00 -20% 28.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 48h
Cena przesyłki 15
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 15
Poczta Polska 20
Poczta Polska (Pobranie) 25
Dostępność 2 szt.

Zamówienie telefoniczne: 531717999

Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki z molochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, októrych nie śniło się szamanom...

 

Główną zaletą armii jest możliwość wyłączania z bitwy kluczowego pola za pomocą burzy piaskowej. Kilku wojowników Sand Runnersów posiada cechy modułów, co pozwala im wspierać się wzajemnie podczas bitwy. Ponadto, żeton sztabu jest dwustronny i jedna ze stron pozwala mu wyeliminować pojedynczy groźny, lecz wolniejszy cel, zanim ten zdąży zaatakować.

 

Wadą armii jest stosunkowo niska bazowa Inicjatywa. Dodatkowo, nierozważne odwrócenie sztabu na stronę z atakiem w tylko jednym kierunku, może skutkować brakiem możliwości zabicia otaczających go jednostek podczas Bitwy.

Podpis
E-mail
Zadaj pytanie