• Wielka Księga Szaleństwa

Parametr dodatkowy Duży
149.95 -21% 119.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 48h
Cena przesyłki 15
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 15
Poczta Polska 20
Poczta Polska (Pobranie) 25
Dostępność 1 szt.

Zamówienie telefoniczne: 531717999

W magicznej bibliotece daliście się porwać wrodzonej ciekawości młodych adeptów magii. Otworzyliście księgę z działu woluminów zakazanych. Wiele o niej słyszeliście, ale chcieliście zobaczyć to na własne oczy. Nie spodziewaliście się, że konsekwencje mogą być tak okropne... Z każdej ze stron wylewają się magiczne zaklęcia i niebezpieczne monstra zrodzone z magii zagrażające całemu światu!

 

Teraz to Wy, jako zwykłe żółtodzioby, staniecie w szranki z Wielką Księgą Szaleństwa!

 

Wielka Księga Szaleństwa to gra kooperacyjna oparta o mechanizm budowania talii. To emocjonująca przygoda zarówno dla początkujących jak i bardziej zaawansowanych graczy. Podczas rozgrywki gracze wcielają się w uczniów czarodziejskiej szkoły magii, którzy otworzyli zakazaną księgę szaleństwa uwalniając magiczne stwory starające się ich opętać.

 

Wspólnymi siłami gracze starają się zamknąć tytułową księgę.

 

Gra przebiega w ciągu 5 rund. W finałowej rundzie gracze starają się przełamać ostatnie klątwy rzucone przez stwory z księgi i zamknąć ją na zawsze…

 

Runda składa się z ruchu gracza, w której wykonuje on poszczególne fazy:

 

  • Faza Koncentracji – gdzie czarodziej odświeża wszystkie swoje czary
  • Faza Potworów – czas, w której potwory uciekają z księgi
  • Faza Akcji – czarodzieje rzucają zaklęcia, zdobywają nowe elementy żywiołów, starają się przełamać klątwy potworów, zdobywają nowe zaklęcia, czy też leczą się z szaleństwa!
  • Faza Uzdrawiania – faza, w której gracze regenerują swoje zapasy mocy magicznej potrzebne do rzucania zaklęć i przełamywania klątw.

 

Faza Akcji to całe serce gry Wielka Księga Szaleństwa, w której to gracze będą wykorzystywać swoje zdolności magiczne i zasoby żywiołów do władania potężnymi zaklęciami.

 

Tylko dzięki ogromnej wiedzy, którą zdobędą podczas gry, będą w stanie w pełni wykorzystać swój czarodziejski potencjał. Tylko dzięki współpracy będą w stanie stawić czoła przeciwieństwu losu i ujść z życiem!

 

Liczba graczy: 2 - 5 osób
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok. 90 minut
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie