+48 531 717 999

Masz pytania? Zadzwoń.

Oświadczenie w sprawie karty "Diplomatic Relations"

Emil

Wizard of the Coast poinformowało graczy o błędzie w wyniku którego karta "Diplomatic Relations" z Edge of Eternities została wydrukowana z brakującym tekstem zasad, który wpływa na jej funkcjonalność. Wydrukowana wersja brzmi następująco:

Target creature gets +1/+0 and gains vigilance until end of turn. It deals damage equal to its power to target creature an opponent controls.

Poprawiona wersja brzmi następująco:

Target creature you control gets +1/+0 and gains vigilance until end of turn. It deals damage equal to its power to target creature an opponent controls.

Jest to oficjalna aktualizacja tekstu zasad, która powinna znaleźć odzwierciedlenie w grze. Poprawiony tekst pojawi się na MTG Arena, Gatherer i Magic Online. Pamiętajcie o niej podczasu turniejów prerelease! Powodzenia :)