• Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)

28.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 48h
Cena przesyłki 15
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 15
Poczta Polska 20
Poczta Polska (Pobranie) 25
Dostępność 1 szt.

Zamówienie telefoniczne: 531717999

Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.

 

Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).

 

 

Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 30 - 45 minut
Waga: ok. 0.116 kg

 


Podpis
E-mail
Zadaj pytanie