• Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0)

28.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 48h
Cena przesyłki 15
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 15
Poczta Polska 20
Poczta Polska (Pobranie) 25
Dostępność 5 szt.

Zamówienie telefoniczne: 531717999

Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.

 

Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów. Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu.

 

Rada taktyczna: Otocz najszybciej jak się da swój Sztab jednostkami Sieciarzy i strzelców, by mogły się one poruszać i obracać dziki specjalnej cesze Sztabu.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).

 

Zawartość pudełka:

  • 35 żetonów armii
  • znaczniki ran, frakcji, sieci
  • woreczek strunowy
  • instrukcja
Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok. 30 minut
Waga: ok. 0.200 kg
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie