• Neuroshima HEX: Piraci (edycja 3.0)

39.95 -5% 38.00
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
39.95
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 15
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 15
Kurier DPD 15
Kurier DPD (Pobranie) 25
Dostępność 2 szt.

Zamówienie telefoniczne: 531717999

Neuroshima HEX: Piraci to kolejny dodatek do kultowej gry osadzonej w świecie Neuroshimy. Nowa armia pływa pod czarną banderą, ma działka wodne, harpuny i brakuje jej tylko jednego - dobrego kapitana!

Kiedy do gry wchodzą Piraci, standardowa plansza powiększa się o 12 granicznych Pól Wodnych. Mogą znajdować się na nich tylko jednostki z cechą Dryf - czyli tylko jednostki Piratów. Na zakończenie Bitwy należy przesunąć symultanicznie o jedno pole wszystkie jednostki na Polach Wodnych zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Na jednostki z cechą Dryf nie działają żadne efekty poruszające żetony, np. przyciągnięcie albo odepchnięcie. Jednocześnie Pola Wodne nie są brane pod uwagę podczas sprawdzania zapełnienia planszy.

Po otwarciu pudełka natraficie na 35 żetonów Piratów, wśród których będą takie jednostki jak Szmugler, Bosman, Działko Wodne, a nawet Krokodyl! Do stworzenia unikatowej planszy z Polami Wodnymi użyjecie 12 znaczników Sąsiedztwa Wodnego. Ponadto znajdziecie także 3 znaczniki Ran, 1 znacznik Sieci, 2 znaczniki Piratów oraz żeton zapasowy.

image

Podpis
E-mail
Zadaj pytanie